Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Tillbaka från kören!

Av payvin - 15 maj 2012 10:05

Nu är man tillbaka från kören och snart ska vi ha rast och den har jag och några andra slöjd och resten av klassen och 5B:arna idrott jag hatar idrott. Vi ska inte ha skola på torsdag, fredag och måndag fett nice eller hur!   Nice men nu ska jag dra för måsta jobba nu *pust*   Asså skolan kommer nog döda mig om jag går längre funderar på att  hoppa av skoolan och flytta till ett annat land trodde sverige var ett fritt land, nehe det hade vi fel om.   PS Sphoneom sagt det kommer bilder på mina nya skal till Iphone   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av payvin - 8 juni 2012 21:53

Min fråga till er idag är: Ska du åka bort till ett land i sommar och i så fall vart? Själv ska jag åka till mitt hemland (Kurdistan) ska bli så himmla kul att åka ditt igen ses    ...

Av payvin - 8 juni 2012 21:38

Tja! Idag var jag med Jamina min BFF och imån ska vi till simmhallen med hennes bror och hennes mamma och mammas kompis sak bli riktigt kul har inget mer att skriva men här kommer en blid haha den är gamal men ok! PS.Det kanske kommer mer blider imån...

Av payvin - 1 juni 2012 16:36

Hello! I morse så hade jag kör vi hade en förestälning och det gick kanska bra. Jag sjungede solo med två andra och dansade med två andra. Sedan gick jag hem till en av mina kommpisar och chilla dedan skulle vi gå till gården (fritidsgården) men jag ...

Av payvin - 31 maj 2012 13:23

Heej Nu är jag tillbaka från skolan och trafikdagen det var kul men tjatigt. Och nu är jag med Maimuna en av mina tusen bästisar och första ska vi någ göra matteläxan sen ska vi baka eller chilla båda   Ps vet att jag inte har lagt upp men jag måste ...

Av payvin - 31 maj 2012 07:32

Choo! Idag ska vi ha trafikdag i skolan och man ska ta med sig sin cykel och så finns det olika stationer och man ska typ göra  ett "teoriprov" loool! Men nu ska jag dra till skolan pööss    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards